Koel/vriescombinatie (201 cm), Inox - KCV520NRVS

/ 8,9
(37)
(37)
1.049,-
Vergelijk product
Productomschrijving

Op zoek naar een eigentijdse koel/vriescombinatie? De ETNA KCV520NRVS combineert een moderne strakke uitstraling met veel ruimte, praktische specificaties én doet dat alles met een bijzonder laag energieverbruik.

Laten we beginnen bij het laatste. De ETNA KCV520NRVS heeft energielabel A en verbruikt slechts 109 kWh per jaar! En dat met zijn formaat van ruim 2m hoog wat goed is voor 238 liter inhoud in het koelgedeelte en 98 liter vriesruimte. Dit model heeft zijn lage energieverbruik te danken aan de inverter compressor, welke ook zorgt voor een fluisterstille werking met een geluidsniveau van slechts 35 dB!

Het koelgedeelte is voorzien van een elektronische thermostaat en MultiFlow 360° ventilatietechniek, wat zorgt voor een stabiele temperatuur en daarmee zorgt voor een langere houdbaarheid van voedingswaren. Dankzij de led-binnenverlichting heb je goed zicht in de koelkast. Het koelgedeelte is voorzien van 4 glazen legplateaus en een flessenrek. Het koelgedeelte heeft 2 Convert Freshzones, waarvan 1 met handmatige luchtvochtigheidsregeling. Stel eenvoudig de temperatuur van de Convert Freshzones in voor het bewaren van groente/fruit of vlees/vis. Zo bewaar je jouw voedingsmiddelen onder de beste omstandigheden.

Het vriesgedeelte heeft 3 vriesladen, waarvan een extra grote lade. Dankzij de FastFreeze en SuperCool functies zorg je voor het vliegensvlug op de juiste temperatuur brengen van jouw boodschappen, wat weer zorgt voor een beter behoud van voedingsstoffen en de houdbaarheid van je producten verbetert. Ben je iets te snel en vergeet je de deur goed te sluiten? Geen zorgen, dit model geeft je een signaal als je hem open laat staan.

De ETNA KCV520NRVS is niet alleen mooi aangekleed van binnen. Van buiten mag ‘ie er ook zijn! Met het externe display bedien je de alle instellingen en functies. En het stijlvolle Inox design past in elke (bij)keuken.

Korte specificaties
  • Energielabel A
  • LED verlichting in koelgedeelte
  • Inhoud koelgedeelte 238 liter, vriesgedeelte 98 liter
  • 2 transparante groenteladen
  • MultiFlow 360°, No-Frost en FastFreeze
  • Geluidsniveau 35dB
  • Deur met verwisselbare draairichting
  • Afmetingen (hxbxd) 201,5 x 59,5 x 57,9 cm
Belangrijkste specificaties
Specificaties
Basiskleur
RVS-look
Multiflow 360 graden
Ja
Inverter compressor
Ja
Inhoud koel- / vriesgedeelte
238 / 98 l
Aantal groentelades
2
Lade(n) met luchtvochtigheidsregeling
Handmatig
Lade(n) met aparte temperatuur regeling
Nee
Aantal glazen draagplateaus
4
Aantal deurvakken
4
Variabele deurindeling
Ja
Aantal vrieslades
3
Draairichting van de deur
Rechts
Draairichting verwisselbaar
Ja
Gebruiksgemak
Anti-ijsvorming
No frost
Dispenser
Geen
Watertoevoer
Geen
Type display
LED indicatiemeter
FastFreeze / SuperCool
Ja / Ja
Ontdooitype koelgedeelte
Automatisch
Alarmsignaal bij open deur
Akoestisch
Indicatie te hoge temperatuur
Nee
Vakantiefunctie
Ja
Kinderslot
Nee
Flessenrek
Ja
Type thermostaat
Elektronisch
Temperatuur vriesgedeelte instelbaar
Nee
Type verlichting koelgedeelte
LED
Eierrekje / ijsblokjeshouder
Ja / Ja
Technische specificaties
Buitenmaten (hxbxd)
2017 x 595 x 579 mm
Aansluitwaarde
150 W
Invriesvermogen
7 kg/24h
Temperatuurstijgingstijd
15.0 hour
Energielabel
A
Energieverbruik per jaar
109 kWh/y
Geluidsniveau dB(A)
35 dB(A)
Klimaatklasse
SN-ST / 10 - 43
Lengte aansluitsnoer
2 m
Alle specificaties
Algemene kenmerken
Uitvoering
Vrijstaand
EAN-code
8715393378491
Basiskleur
RVS look
Materiaal exterieur
Metaal
Totaal inhoud
336 l
Aantal deuren
2
Draairichting deur koelgedeelte
Rechts
Draairichting deur vriesgedeelte
Rechts
Draairichting omkeerbaar
Ja
Vervangbaar deurrubber
Ja
Aantal temperatuurzones
2
Aantal onafhankelijke koelsystemen
1
Aantal compressoren
1
Inverter compressor
Ja
Brandwerende achterwand
Ja
Verstelbare poten
Ja
Wielen achterzijde
Ja
Eierrekje
Ja
Ijsblokjeshouder
Ja
Prestaties en verbruik
Energielabel i
A
Energieverbruik per jaar
109 kWh/y
Klimaatklasse
SN-ST
Minimale omgevingstemperatuur
10 ºC
Maximale omgevingstemperatuur
43 ºC
Geluidsniveau dB(A)
35 dB(A)
Geluidsklasse
B
Bediening
Type thermostaat
Elektronisch
Bedieningselement
Druktoetsen
Type display
LED indicatiemeter
Weergave temperatuur display
Nee
Display op de deur
Ja
Kleur van de tekst op het display
Wit
Functionaliteit
Dispenser i
Geen
Watertoevoer
Geen
Alarmsignaal bij open deur
Akoestisch
Temperatuuralarm
Nee
Vakantiefunctie
Ja
Kinderslot
Nee
Koolstoffilter
Nee
Type verlichting
LED
Koelgedeelte
Totale inhoud koelgedeelte
238 l
Ventilator in koelgedeelte
Ja
Multiflow 360 graden i
Ja
Snel koelen functie i
Ja
Ontdooitype koelgedeelte
Automatisch
Aantal groentelades
2
Lade(n) met luchtvochtigheidsregeling
Handmatig
Lade(n) met aparte temperatuur regeling
Nee
Flessenrek
Ja
Temperatuurbereik koelgedeelte
2 tot 8 ºC
Aanbevolen temperatuurinstelling
4.0 ºC
Totaal aantal draagplateaus
4
Totaal aantal deurbakken
4
Variabele deurindeling
Ja
Flessenstabilisator
Nee
Materiaal draagplateaus
Veiligheidsglas
Vriesgedeelte
Positie vriezer
Onder
Totaal inhoud vriesgedeelte (4 sterren)
98 l
Anti-ijsvorming i
No frost
Ventilator in vriesgedeelte
Ja
Snel vriezen functie i
Ja
Temperatuur vriesgedeelte instelbaar
Nee
Aanbevolen temperatuurinstelling vriesgedeelte
-18.0 ºC
Invriesvermogen
7 kg/24h
Temperatuurstijgingstijd
15.0 hour
Aantal vrieslades
3
Aantal vriesvakken met klep
0
Aantal vriesvakken zonder klep
0
Aantal draagplateaus in vriesgedeelte
0
Aantal deurvakken in vriesgedeelte
0
Afmetingen en gewicht
Buitenafmeting: hoogte
2017 mm
Buitenafmeting: breedte
595 mm
Buitenafmeting: diepte
579 mm
Hoogte verpakking
210,1 cm
Breedte verpakking
64,5 CM
Diepte verpakking
62,8 CM
Netto gewicht (excl. verpakking)
91 kg
Bruto gewicht (incl. verpakking)
98,0 kg
Technische specificaties
Aansluitwaarde
150 W
Voltagebereik
220-240 V
Frequentie
50 Hz
Stekker aanwezig
Ja
Aansluitstekker meegeleverd/type stekker
YP-22 (schuko - rond met randaarde)
Kabellengte
2 M
Downloads
Handleiding (FR-DE) Download pdf • 8.37 MB
EU-productdatablad Download pdf • 51.91 KB
Specificatieblad (FR) Download pdf • 210.74 KB
Energielabel Download pdf • 66.66 KB
Specificatieblad Download pdf • 216.37 KB
Handleiding (NL-EN) Download pdf • 8.34 MB
Reviews
/ 8,9
(37)
/ 8,9 (37 totaal)
  • Geluidsniveau
  • Duurzaamheid
  • Vormgeving
  • Gebruiksgemak
Review schrijven
a**********@g******** op 01 juni 2026

Mooie koelkast, goede indelingen.
Wel jammer van vreemde geluiden zoals borrelen, of geluid van stijgen en/of dalen van een vliegtuig goed hoorbaar.

/ 7
(0)
c****************@i********* op 24 mei 2026

Erg prettige koelkast, doet precies wat ie moet doen en is ook nog lekker zuinig, wel passen grote flessen niet in de deur, maar verder heel fijn om te gebruiken

/ 8
(0)
Sacha op 18 mei 2026

Ik heb nog nooit zo'n fijne ruime koelkast gehad.
Hij zorgt dat op elke laag alles dezelfde temperatuur heeft en behoud zelfs in de lades, daarin blijft mijn groente en fruit veel langer goed als ik gewend ben in mijn vorige koelkast.
Ik wordt elke dag weer blij van deze koelkast!!

/ 10
(0)
m*********@g******** op 17 mei 2026

Een fijne koelkast! Maakt weinig geluid en handige indeling. Ook fijn dat hij erg zuinig is.

/ 9
(0)
i**********@g******** op 17 mei 2026

Deze koelkast is een aanwinst in onze nieuwe woning. Schitterend vormgeving makkelijk te bedienen en heel veel ruimte zowel in het koel als in het vriesgedeelte. Pluspunt is mode om snel in te vriezen. En ook nog een laag energieverbruik. Kortom wij zijn er heel blij mee.

/ 9
(0)
Sabine op 01 mei 2026

Mooie en stilte koel/vrieskast! Fijne verlichting, alles ligt aantrekkelijk op ooghoogte. Groene blijft heel fris in de groentelades!

/ 9
(0)
Fijn op 30 april 2026

Dat de deuren makkelijk dichtmaken is top!

/ 9
(0)
i**********@g******** op 27 april 2026

Gekozen voor de mooie RVS uitvoering en lekker groot.
Stil en veel ruimte in zowel het koel als vries gedeelte.
Een aanwinst in onze woning, zijn er blij mee.

/ 9
(0)
c****************@g******** op 23 april 2026

Juiste maat en uitvoering Ik ben ook blij met de indeling van de koelkast en vrieskast

/ 10
(0)
e**************@h********** op 20 april 2026

Wij hebben deze koelvriescombinatie gekozen omdat onze oude kapot was. Dit keer geselecteerd op duurzaamheid, energiezuinigheid (minimaal label A), stille motor, No frost. We hebben hem nu 2 weken en hij bevalt echt super! Je hoort hem bijna niet (staat hier in de woonkamer/open keuken), is heerlijk ruim (de bakken in de vriezer ook echt lekker hoog), goede verlichting, we hebben nog geen minpunt ontdekt eerlijk gezegd.

/ 9
(0)
Gerb op 19 april 2026

Tevreden met deze aankoop.
Neutraal design en welkome aanvulling in onze bestaande keuken. Eenvoudige installatie.

/ 8
(0)
Lina Geeve op 15 februari 2026

Indien je een niet standaard diepte koelvries combi wil, dan is dit volgens mij de enige optie. De diepte (57,9cm) is net een paar cm minder dan de standaard afmetingen (60-67 cm) en houd ook rekening dat minimaal 5 cm van de muur en wand geplaatst moet worden vanwege ventilatie motor, en ook de breedte scheelt 1 cm. Wij hadden een enorme echte Amerikaanse koel/vries combi (merk bijna niet verkrijgbaar in NL) en om dat te evenaren hebben wij 2x Etna gekocht en naast elkaar gepositioneerd op de oude plek. Het enige verschil is dan dat je geen koel water of ijsblokjes machine hebt, maar die had ik de afgelopen jaren maar 3x gebruikt, dus voor mij niet relevant bij kiezen nieuwe combi.
Het wisselen van de draairichting deur was niet echt heel simpel, maar wel te doen. We kregen te maken met aanvankelijk een afwijkende rubber door de wisseling waardoor we beetje in de koelkast konden kijken en dus de isolatie weg zou zijn. Maar door vacuüm trekken van koelkast trok dat rubber later wel snel bij en sloot de koelkast zoals het hoort (dus rubber trok recht toen de koelkast aanging).
Jammer vinden we dat het vriesgedeelte geen verlichting heeft, de koeling verlicht perfect met fel led.
Het plastic van de binnenkant en de glazen platen vinden we wat dun. Als je veel bierflesjes neerzet op de glazenplaat, zakt ie al een beetje door, dus beter niet (te vol) doen die plankjes. Maar wij komen van een heel degelijk echt Amerikaans merk, en dan vallen de verschillen in degelijkheid binnenwerk wel echt op. Mijn gietijzeren loodzware pan kon ik toen zo in koelkast zetten, maar dat zal ik met deze koelkast niet doen.
Ook missen wij een "uittrekbaar binnen plateau", maar ook dat heb veel andere merken niet.
Een handyman heeft van een degelijk stevig dienblad zelf een 1 degelijke binnenplank gemaakt voor zware spullen, nadeel is dan de mindere verlichting in de koelkast (licht schijnt er niet doorheen).
De temperatuur die je hebt ingesteld, wordt aangegeven op de buitenkant als je de koeler of vriezer hebt open gedaan, dat vind ik een plus punt, brandt dus niet 24 uur. Wel jammer vind ik dat niet de werkelijke temperatuur wordt aangegeven, maar dat hebben niet veel koelkasten.
De rekjes in de deur mogen van mij wel wat steviger en vooral wat hoger. Het 1e rekje voldoet wel, maar die andere rekjes mogen ook hoger, anders kans dat hoge potjes of toch nog wat kleine flesjes of blikjes uit de deur donderen als je die deur wat te hard open zwaait. Of een extra metalen rand erom heen.
Ook vinden wij dat de diepvriesladen wel van iets steviger plastic gemaakt hadden mogen worden, de tijd zal ons leren hoe lang ze meegaan.
Wij vinden dat deze combi weinig geluid maakt. Maar onze vorige was wel heel luidruchtig, dus voor ons een verademing qua geluid.
Het zwart staat sjiek, maar zou voor een gezin met kinderen deze kleur niet kiezen, je ziet toch wel snel veel vingerafdrukken. Of deuren met een extra coating nemen (ik helaas niet gedaan).
Deze combi heeft de "handgrepen" aan de onderkant koelgedeelte en bovenkant vriesgedeelte. Dat kwam voor ons goed uit omdat we relatief smalle ruimte hebben en dus beter is dan een handgreep aan de zijkant. Maar heb de indruk dat als de handgrepen aan de zijkant zitten, je minder de koelkast zelf raakt en minder vingerafdrukken. Ook minder vuilophoping door de tijd als handgrepen aan zijkant zit ipv onderkant.
De buiten zijkant is van ander materiaal dan de voorkant, houd daar rekening mee als je de zijkant van de koelkast een eyecatcher is in je keuken. Op zich niet lelijk, maar kan ander effect hebben dan je verwachtte.
De combi heeft 2 kleine achterwieltjes, waardoor je makkelijk iets naar voren kan schuiven als je achter je koelkast wilt schoonmaken.
Vooralsnog koelt en vriest goed maar kan eigenlijk pas na paar maanden goed beoordelen.
Raad iedereen aan een "no frost" vriezer te kopen.
Mooie strakke aanblik heeft deze koel vries combi.
Ik ben tevreden.
.....

/ 8
(0)
s*********@g******** op 13 januari 2026

Gekozen op energiezuinigheid, grootte zowel qua koel als qua vriescapaciteit, prijs/kwaliteit, leverbaarheid

/ 9
(0)
f***********@d******* op 14 december 2025

Mooie, energiezuinige koelkast. Maakt weinig tot geen hoorbaar geluid. Enig nadeel is dat t omwisselen van de deur nogal ingewikkeld was waarbij de instructies woms wat vaag waren

/ 8
(0)
p***********@o********** op 28 november 2025

Het is een heel mooi toestel koelt en vriest heel goed ideaal die extra plank en lade in de koeling ook in de deur een extra rekje echt heel fijn. Het flessenrekje is ook perfect.
In de vriezer de extra diepe lade is ook heel fijn. Qua geluid je hoort hem echt amper de display op de deur met de aan/uit knop perfect. Het toestel is makkelijk te verzetten door de wieltjes achter om er onder schoon te kunnen maken.

/ 9
(0)
m*******@v************* op 22 oktober 2025

Opzoek naar een betaalbare A energieniveau koel/vrieskast kwam deze naar boven. Installatie was snel, alle lades en plankjes waren goed verpakt. Kwam snel op temperatuur. planken en bakjes in te Stelle op verschillende hoogtes. om hogere pakken op slaan in naast de deur moet je een flessen houder of plank er uit halen. Deur piept als je te lang open laat. met vario comfort zit groente in de onderste lade tegen bevriezen aan.
op -18 klein paar druppels ijsvorming op de plastic bakken maar niet genoeg om voor te ontdooien
temperatuur op de display laat alleen ingestelde temperatuur zien niet huidige.
Led lamp is zeer 6500k koud licht. gaat zachtjes aan zodat je niet gelijk verblind wordt in de avond

/ 8
(0)
r**************@g******** op 21 oktober 2025

Vooral de ingebouwde airfryer functie is echt een uitkomst. Bediening is niet heel intuitief - moet nog steeds de instructies erbij pakken om te kijken welke functie ook alweer waar zit. Maar qua functionaliteit als over/magnetron/airfryer dus geweldig.

/ 10
(0)
l***********@g******** op 21 oktober 2025

1.Bespaar energie A
2.Elegante en mooi verschijning -hoog
3.Nederlands merk

/ 10
(0)
j***********@k********* op 29 september 2025

De vries/koelcombinatie heeft een praktische indeling, is eenvoudig te bedienen en maakt zeer weinig geluid.
Geeft een signaal bij een te lange open deur stand en schakeld de "fast freeze" stand automatisch op tijd uit.

/ 9
(0)
p********@k*********** op 26 augustus 2025

Mooi en slank en hoog model, die mooi past naast de wasmachine in onze bijkeuken. Handvaten mooi weggewerkt en handige indeling. Ook de 3 vriesvakken zijn een mooie aanvulling.

/ 9
(0)
S.Smit. op 28 juli 2025

Een prima koelkast voor een goede prijs. Wat fijn is, dat de temperatuur van de vriezer apart is in te stellen. Eerst denk je, ik mis het onderste vak in de deur, maar daar is over nagedacht. Nu kan de lade geopend worden. Koelt en vriest prima. Letop, het bedieningspanel op de deur is geen tiptoetspaneel. Even goed indrukken om instellingen te veranderen.
Wij zijn er blij mee(nu 10 dagen in gebruik).

/ 9
(0)
Nadja****** op 20 juli 2025

Mooie ruime koelvriescombinatie met handige indeling! Handige grote lades om alles te kunnen koelen. Bijgeleverd kreeg ik flessenhouder, eierhouder en ijsklontjes bakje. Super handig en goede service. Erg tevreden over deze energiezuinige en stille koelvriescombinatie. Wel snel vingerafdrukken op het rvs, maar dat is te verwachten.

/ 9
(0)
a**********@g******** op 26 mei 2025

De ETNA KCV520NRVS voldoet aan al onze wensen: zeer energie zuinig, zeer stil, zeer fraai uiterlijk, zeer slim ingedeeld en exact de juiste maatvoering voor de plek waar we hem graag wilden plaatsen. Daarbij is het een Nederlands product dus zeer veel minder transport (vervuiling) nodig. In de praktijk bevalt deze koel/vries combinatie ons bijzonder goed.

/ 10
(0)
Marja, Nijkerk op 20 mei 2025

Een kast naar mijn hart, prachtige design. klasse A dus energiezuinig. super stil en heel makkelijk in gebruik. temperatuur heel eenvoudig te regelen. Zeker een aanrader.

/ 10
(0)
R***** op 14 april 2025

Helemaal blij met deze koelkast! Ontzettend ruim, heel stil. Ik vind de speciale groentelades ook echt ideaal. Het is een mooi smal model.

/ 8
(0)
c****************@g******** op 13 april 2025

Blij met de ruimte die deze koelkast bied. Het voordeel , geen ventilator die ergens naar voren steekt , en dus heel veel ruimte . En 2 groenteladen die een langere houdbaarheid genereren . Ook het vriesgedeelte is erg ruim. Gekocht om energie te besparen , en omdat hij erg weinig geluid maakt . Maar een beetje ruimte is ook erg fijn . Ik ben blij !

/ 10
(0)
f******************@g******** op 11 april 2025

We hebben inmiddels een onderbouw koelkast (in onze nieuwe keuken) en een vrijstaande koel-/vriescombi (in onze bijkeuken) aangeschaft. Wat een geweldige kwaliteit en zuinigheid voor een goede prijs! En ook een erg praktische indeling. Deze apparaten bevallen ons veel beter dan de Miele en Siemens apparaten die we eerder hadden.

/ 10
(0)
f**********@h********** op 03 april 2025

Fraai uiterlijk van energiezuinige koelvrieskast. Eenvoudige installatie. Goede prijs/kwaliteit verhouding.

/ 10
(0)
s*******@g****** op 24 maart 2025

"Ik ben echt superblij met mijn nieuwe ETNA KCV520NRVS koel-vriescombinatie! Wat me meteen opviel, is hoe stil hij is – met maar 35 dB hoor je hem amper, ideaal voor mijn open keuken. Het formaat is ook perfect: ruim 2 meter hoog met 238 liter in het koelgedeelte en 98 liter in de vriezer, dus ik heb altijd genoeg ruimte voor al mijn boodschappen. De 4 glazen legplateaus en het flessenrek maken het koelgedeelte lekker overzichtelijk, en in de vriezer is die extra grote lade echt een uitkomst voor grotere spullen.
Het design in RVS ziet er bovendien prachtig uit, het past perfect in mijn keuken en geeft het net dat beetje extra stijl. Wat ik ook top vind, is het externe display – zo makkelijk om alles in te stellen zonder gedoe. De FastFreeze en SuperCool functies zijn echt handig; mijn boodschappen zijn in no-time op de juiste temperatuur. En dan het energieverbruik: met energielabel A en maar 109 kWh per jaar scheelt het ook nog eens in de portemonnee. Echt een aanrader voor wie een stille, ruime en mooie koel-vriescombi zoekt! Mijn zoon heeft hem gezien en is ook van plan er een te kopen.

/ 8
(0)
Ché op 09 maart 2025

Wat een geweldige koel/vries combinatie. Grote vries lade 3x en een ruime koelkast met 2 lades en veel schappen. Voorheen hadden wij een USA koelkast die kan hier niet aan tippen.

/ 10
(0)
f*********@g******** op 11 februari 2025

Prima product, a klasse en zeer ruim. Ik beveel het aan!

/ 9
(0)
p*******@c******** op 25 december 2024

Schitterde koel vriescombinatie heel mooie prijs 35db energie label a veel reviews gelezen voor mij is deze nummer 1.
Alleen een min puntje voor het plaatsen de product nummers en serie nummers opschrijven zouden in de deur moeten zitten voor de garantie.

/ 8
(0)
Anoniem op 09 december 2024

Geweldige Koel-/vriescombinatie Zeer ruim en ziet er prachtig uit. Apparaat koelt en vriest perfect en is superstil. Ook het stroomverbruik is laag. Deze nu een maand en zie het al dat dit apparaat veel minder stroom verbruikt (P1-meter)
Kortom een zeer goede aankoop en hoop er jaren plezier van te hebben

/ 9
(0)
Anoniem op 28 oktober 2024

functioneel en praktisch ingedeelde koelvriescombinatie en zeer goedkoop voor een energieklasse A. ziet er mooi uit en ook fijn dat deze relatief niet te diep is maar wel veel inhoud heeft.

/ 9
(0)
Frank op 09 oktober 2024

Deze koelkast is minder diep dan wat de concurrentie te bieden heeft. Dat past beter in onze keuken.
En hij heeft een A-label voor zuinigheid, hoewel er veel open planken in zitten, zonder binnendeur of la.
Bovendien is hij minder duur, €850, dan andere merken met een A-label.
Uiterlijk, met een RVS-voorkant, is ook ok.
Ik heb niet de illusie dat hij in Nederland is gemaakt, ook al staat er Etna op.
Hopelijk blijkt de kwaliteit in orde te zijn. De drukknoppen voor de temperatuur-regeling maken geen degelijke indruk. Had er achteraf gezien toch graag een app bij gehad, voor het geval die drukknopjes het laten afweten.

/ 7
(0)
Wendy op 07 oktober 2024

Wat is deze koelkast stil! Hij heeft een mooie RVS deur met een display, erg handig! Heel veel ruimte in zowel koel als vriesgedeelte. Top!

/ 9
(0)
Anoniem op 01 oktober 2024

Het is een fantastische koelkast, ziet er geweldig uit en heeft veel binnenruimte en veel bedieningsgemak.
Energie A label staat ons erg aan...

/ 9
(0)